Ahad, 27 Disember 2009

6 days more...

aku sedar aku seorg student...
student yg xbpe nk blaja sgt..
alhamdulillah...
pointer aku sem nie naik sket,,,
tnpa bntuan kawan2..berkat doa mak bapk...
aku xkn dpt naikkan pointer aku tue...

erm..
aku sedang menghitung hari nie..
aku rasa berat sgt hati nie nk blik ke kelantan,,,
ya allah..
hanya tuhan saja yg tau betapa berat hati aku nie..
bnyk faktor yg membuatkan aku berasa begitu..
sem 3 byk membuatkan aku serik tok ke sane lg..
tnpa kawan2 rapat aku..
aku lemah...
aku xkuat nk menghadapi sorg2 kat sane..
nk melupakan memori2 yg terjadi bkn senang...
huh!!
aku mengharapkan die seorg sahaja..
wat mase nie..
die je yg berjaya wat aku bahagia....
insyaallah,,,
aku akan mengubah diri aku yg ke lebih baik...
berubah sedikit demi sedikit...

(pengajaran:kalo da syg seseorg...payah tuk kita lupekan die...walaupun die bnyk wat kite terasa hati...sanggup korbnkan apa sja tok die...xkira harta @ nyawa..hanya utk dia)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan